2019-12-05 12:58Pressmeddelande

Babylandgruppen "Årets nätbutik 2019" i två kategorier ♥

Årets Nätbutik 2019 - Barn & Baby

Vi i Babylandgruppen jobbar hårt för att erbjuda en förstklassig köpupplevelse med branschens snabbaste leverans och bästa kundservice till familjer med barn mellan 0 och 8 år. Ett exempel på något vi gör för detta är att både Babyland.se och Storochliten.se ALLTID erbjuder fri frakt, oavsett ordersumma. Detta då vi anser att kunderna inte ska överraskas av någon ytterligare kostnad i kassan.

Eftersom kunderna är viktigast för oss och det är just dessa som avgör vinnaren i Prisjakt årliga tävling, är det otroligt glädjande att vi idag mottagit informationen att vi vunnit!

Babyland.se blev Årets nätbutik 2019 i kategorin Barn & Baby och Stor&Liten tog hem utmärkelsen Årets nätbutik 2019 i kategorin Leksaker.

Babylandgruppens VD Thomas Furuskog, som tillträdde tjänsten i mars i år, är stolt över alla anställda och vad bolagen åstadkommit det senaste året:

"Det är tredje året Babyland vinner och första året Stor&Liten får utmärkelsen, men det spelar mindre roll. För en utmärkelse som denna är ingenting man tar för givet, utan något man har som målbild och strävar efter. Att kunderna nu röstat fram oss som vinnare värmer oerhört, då vet vi att vi är på rätt väg och ditåt ska vi fortsätta."

Ett enormt stort TACK till alla ni som röstat! För er ska vi fortsätta leverera och bli ännu bättre ♥

Om Babyland.se

Babyland.se står för kvalitet och omtanke. Sedan 1959 levererar vi glädje och säkerhet med ett brett sortiment och bra priser. Hos oss hittar du allt för barn och baby; från barnvagnar, bilbarnstolar och skötväskor till barnsäkerhetsprodukter, leksaker, kläder och inredning. Vi har även ett stort utbud av gravid- och amningsprodukter för dig som förälder.

CEO Babyland Online Nordic AB
Fredrik Junefelt