2018-08-31 13:01Pressmeddelande

Babyland.se utnämnt till Årets e-handlare 2018!

PriceRunner_Årets_e-handlare_Barn_Baby_2018

Det är med otrolig tacksamhet, glädje och stolthet vi på Babyland.se nu kan berätta att vi blivit utnämda till Årets e-handlare 2018 i kategorin Barn och familj av PriceRunner!

Det här priset är en otrolig ära! Först och främst vill vi tacka våra kunder som fortsätter utmana oss att bli bättre på alla plan; från sortiment och erbjudanden till logistik och socialt ansvar. Det är tack vare er som vi finns och det är för er vi kämpar.

Under året har vi jobbat stenhårt för att leverera den bästa tänkbara köpupplevelsen och idag har vi fått ett kvitto på att vi är på rätt väg. Nu ska vi fortsätta leverera branschens snabbaste leverans och förstklassig kundservice till våra kunder, som inte förtjänar något annat än det bästa!

Avslutningsvis vill gratulera vår systersajt Stor & Liten som utmämnts till Årets e-handlare i kategorin Leksaker!

Om Babyland.se

Babyland.se står för kvalitet och omtanke. Sedan 1959 levererar vi glädje och säkerhet med ett brett sortiment och bra priser. Hos oss hittar du allt för barn och baby; från barnvagnar, bilbarnstolar och skötväskor till barnsäkerhetsprodukter, leksaker, kläder och inredning. Vi har även ett stort utbud av gravid- och amningsprodukter.

CEO Babyland Online Nordic AB
Fredrik Junefelt